maandag 11 november 2013

Allemaal beestjes

Na het kleedje dat ik voor Noa maakt, begon de kleinste spruit hier in huis natuurlijk tegen te pruttelen. Ik moest dus beloven om iets voor haar kleerkast in elkaar te zetten. Ik liet haar de keuze en ze koos een rokje.
My all time favorite : een A-lijntje met stolpplooi EN paspel uit Allemaal rokjes van Mme ZsaZsa.

Féliz koos een stofje dat ik een tijdje terug bij Roos & Violet kocht. Onze papa koos de groene paspel. Ik koos voor een oranje-rode katoenen voering. Een simpel maar mooi rokje.

Op onze bijeenkomst van FEMMA Eversem begon ik aan dit exemplaar en werkte het enkele dagen later helemaal af. OK, niet helemaal. Het is nog niet omgezoomd. Het mooie ding is namelijk net iets te groot dus moet nog even in de kast blijven liggen. Helaas ...



3 opmerkingen: