dinsdag 29 oktober 2013

Nu is de herfst aan de beurt ...

Na al de staartbeenperikelen had ik mezelf voorgenomen om weer meer te gaan naaien om de schade in te halen. In de vakantie is dat niet altijd even gemakkelijk met 2 rondhuppelende prinsesjes maar we hebben er het beste van gemaakt.

Ik was in het begin van de vakantie was ik eens in de kleerkasten van onze madammen gedoken en merkte op dat Féliz wel wat rokjes kon gebruiken dus werk aan de winkel!

Ik koos een heel schattig stofje met eekhoorntjes. Vraag me niet waar het vandaan komt. Ik won dit fantastische stofje op Facebook en ben er nog altijd héél blij mee. Ik koos een simpel gevoerd A-lijntje uit het boek van Mme ZsaZsa, de rokjesbijbel. Ik gooide er wéér maar eens een paspel tussen en klaar is Kees.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten