zondag 12 april 2015

Groen, groen, niets aan te doen!

Lentekriebels! Wat is het toch zalig als het zonnetje schijnt. In de voormiddag heb ik alle winterkledij van onze meisjes in dozen gestopt en alle lente - en zomerspulletjes mooi in de kasten gelegd. Een mens wordt toch vrolijk van die kleurtjes en vooral van de zon. In het vooruitzicht van een namiddagje koers bakte ik een heel lekkere perentaart. Wees maar gerust dat het heerlijk smaakte met een goed tasje koffie. Om duimen en vingers van af te likken!

Spelende kids buiten, 't ventje geconcentreerd naar Parijs-Roubaix aan het kijken en ik even geconcentreerd achter mijn naaimachine met het Jemmastofje van Michael Miller. Het werd een kleedje voor Noa deze keer en ik vond een beetje inspiratie op de website Poppie van mijn (naai)vriendin Cindy. Ik nam de basisjurk van Stof voor Durf het Zelvers I en zette er een kraagje op en een paspeltje tussen. Een blinde rits in, omzomen met biais en klaar.





Ondertussen ben ik het volgende projectje al aan het tekenen en knippen. Die regelmaat, het gaat me nog lukken ... Ooit ;-)

5 opmerkingen: