vrijdag 12 april 2013

Op 1 been kan je niet staan ...

We moeten een keer tegen onze eigen regels ingaan dus toch maar 2 keer hetzelfde modelletje gemaakt maar ik kan mezelf troosten met het feit dat het ten eerste in een ander stofje is en ten tweede in een andere kleerkast terecht is gekomen.

Het stofje heb ik gekregen van Evelyne, een prettig gestoorde naaivriendin. Ik besloot een zigzagje in het kraagje te stoppen om het toch nu iets anders te maken dan het eerste exemplaar. Omdat het nogal kort uitviel, heb ik het niet omgezoomd maar afgewerkt met biais. Felblauwe kamsnaps mochten natuurlijk niet ontbreken. Gooi dit alles samen en dit is het resultaat :


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo'n mooi bloesje... Is dat een model uit een boekje of een los patroon?

    x
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het komt uit het boek 'Zelfgemaakte kleertjes voor elke gelegenheid'. Je vindt de link naar het boek bij het eerste groene gebloemde bloesje dat ik maakte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen